27 februari 2011

en svamplampa från loppis

Hittade denna lampa på loppis för 50cent idag, tyckte den var ganska rolig och snygg. Lampskärmen är i brun plast och foten av vitmålad metall. Josip tyckte den var ful.

Lyckades faktiskt hitta lite fler roliga&billiga grejjer på den tillfälliga loppisen. Tillfälliga loppisar är alltid de bästa :)

Vi har sålt på en loppis här i 6 veckor, igår var vi och städade bort. Det har gått jättedåligt, när man räknade bort hyran för båset var det inte många euro kvar. Tyvärr. Man måste ju tänka så att åtminstone slapp vi lite grejjer. Men det värsta är att det verkar som om en halvdyr grej har blivit stulen. Sånt är riktigt trist. Vad är det för människor som stjäl på loppis?

Kanske jag borde berätta varför jag kallar bloggen Sunshine´s, det är alltså jag som är Sunshine och det fina är att det är min afi (-morfar) som gett mig det namnet. Det är mitt indian-namn :)


Inatt är det oscarsgalan. Men man kan tyvärr inte riktigt sitta uppe och uggla o se på det när jobbet börjar 7...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar