7 augusti 2013

Hemma

Har varit bortrest i 9 dagar, därav bloggtystnaden. Till min barndomsö Gotland har jag varit, där jag är uppvuxen och där det fortfarande bor många människor som betyder mycket för mig. Den här dryga veckan har mest gått ut på att umgås med mina nära och kära. Men jag har även hunnit in på en och annan loppis, så några fynd har jag gjort. Köpte billiga användbara kläder på röda korset. Det är trevligt att få ett par byxor för 10kr.

Viktigast av allt på denna resa var att hälsa på hos min goda vän som är sjuk, men kämpar sig varje dag mot ett normalt liv på nytt. Känns väldigt trist att bo så långt ifrån varandra, när man vet vad ett litet besök betyder för oss båda. Det är viktigt att ta vara på varje stund i livet och varje person som betyder någonting för en.

Så de bästa fynden på resan var inte sakerna jag köpte utan minnena jag skapade med mina vänner och familj.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar